Sunday 19 November 2017

Smart Forex Trading


Forex trading gir gode gevinstmuligheter for forhandlere i valutamarkedet, verdens største finansmarked. Å tjene konsekvent Detaljhandelskunder må handle i harmoni med Smart Money, P trading-forhandlere i banker og institusjoner, og Market Makers som påvirker orderflyten. Smart Money bruker en repeterende forretningsmodell, og når du forstår hvordan Smart Money tjener penger, kan du handle med dem, ikke mot dem. Våre Forex trading kurs lærer deg viktige konsepter du trenger å forstå for å lykkes. La våre live trading erfaring spare deg tid og handel kapital. Kursene våre lærer deg: Smart Money forretningsmodell De to Forex-markedene Sporer Smart Money-aktivitet Lese tape og ordningsflytdynamikk Tenk som Smart Money ikke Retail Som Forex markedet utvikler seg på grunn av endringer i likviditet og teknologi, må du justere dine handelsaktiviteter og Fortsett med Smart Money-algoritmer som kjører prishandling. Du trenger ikke en dvanced matte eller datakunnskap for å være en vellykket handelsmann. Du trenger å forstå handelsspillet, vet hvem som vinner og hvorfor og hvem som mister, og hvorfor og riktig navigerer i ordrestrømmen. Smart Money-algoritmer flytter prisen for å maksimere fortjenesten til Smart Money. Du må vite hvordan du handler sammen med disse algoritmer for å lykkes. Jeg er ikke viktig hva Forex markedet gjør. Som alle finansmarkedene går det opp, ned og sidelengs. Dens forståelse av spillet, hvordan du tenker og utfører det, bestemmer din suksess. Moderne teknologi har brakt et nytt ansikt til handel, men de samme grunnleggende prinsippene som ble brukt av handelsmenn som Jesse Livermore for hundre år siden, er fremdeles gyldige i dag. Takk for nettstedet og spesiell takk til John Dette nettstedet gir Forex rådgiver Ive noensinne har sett. Jeg trodde aldri dette kunne faktisk fungere, men jeg er takknemlig for at det gjorde det. Helvete, jeg anbefaler dette over alle betalte tjenester på nettet. James Contis. USA Jeg vil takke deg for å hjelpe meg som handelsmann. Ive har lært mye arbeid med deg, å kunne lære mens jeg har bygd kontoen min, har vært en stor fordel. Ive har aldri fått et signal service betale for seg selv eller garantere meg pips eller jeg ikke betaler. Forex trading kan være en følelsesmessig berg-og dalbane, men handel med deg som har erfaring og er lønnsom letter nervene og åpner sinnet for å lære. Fortsett det gode arbeidet. Francesc Fabregas. Spania Smartforexsignal er den første signaltjenesten Ive abonnerer på som faktisk fungerer, og at jeg konsekvent tjener penger. Peter Dawson. Irland Jeg elsker simpelthen dine signaler fordi de har gjort meg rik Etter 3 måneders arbeid med dere har jeg kjøpt et 1 års abonnement (Takk til ditt nyttårs tilbud - flott rabatt :) Rebecca Keen. USA Siden jeg abonnerer på signalene (nesten 6 måneder fra nå), har jeg generert US 11,890,55 i fortjeneste. Jeg er så glad og fornøyd med mine resultater at i år vil jeg investere mye mer Lewis Cadger Nicholas. Storbritannia Takk for ditt innsikt. Jeg elsker investeringsfilosofien din. Og jeg setter pris på den gode fortjenesten du har brakt til meg så langt Marine Grenier. France Bulls eye --- veldig god matematikk Jeg er ivrig etter å motta dine signaler. Pls notat ditt matematiske prinsipp er gode Aiina Rinjani. Indonesia Vi abonnerer på Smartforexsignal for noen måneder siden, og vi må si at vi er veldig fornøyd med stil, resultater og rask respons for eventuelle spørsmål og problemer. Vi vurderer denne tjenesten en viktig del av vår handelsportefølje og ser frem til år framover. David og Josefin Mortensen. Sverige Jeg ønsket virkelig å takke min takknemlighet til deg for dine handelssignaler som har brakt familien min og jeg stor økonomisk suksess. Ditt firma og track record er bare fantastisk. Vennligst hold det oppe. Shane Harris. Australia Jeg setter stor pris på din enkle handelssignalservice. Det tar ansvaret å analysere av ryggen min og la den stå med deg - perfekt. Signalene kommer veldig tydelig fram - akkurat som jeg skriver dem inn i mt4. Det er ingen gjetning - jeg går inn i handlingene mine, setter stoppene mine og grenser og jeg er klar. Systemet kunne ikke vært enklere, og det fungerer som annonsert Johnathan Rosenburg. Tyskland Jeg ønsker å uttrykke min hjertelige takk for din ypperlige service. Du leverer akkurat det du sier du vil i en rettidig og veldig lett å forstå måte. Mitt medlemskap er bare 3 måneder gammelt og jeg har allerede hatt den beste suksessen jeg noensinne har hatt med Forex. Sergey Borzov. Russland En av de beste beslutningene jeg noensinne har gjort. I begynnelsen var jeg skeptisk som Ive hadde lest dårlige ting på ulike fora angående signalleverandører, men bestemte seg for å prøve det med reisetjenesten. Jeg takker dere for alle de gevinster jeg har gjort i løpet av månedene jeg har mottatt dine signaler. Keith Parish. Canada Explode din inntekt via vårt gratis SmartForexSignal nyhetsbrev Her er tre store grunner til hvorfor du bør få dette gratis nyhetsbrevet: 1. Du får frisk og oppdatert gratis forexinformasjon 2. Få de nyeste forex-nyhetene raskere enn noe annet sted 3. Få de beste handelssystemene at proffene bruker for å gjøre millioner helt fri, vi garanterer din konfidensialitet. Vi hater spam så mye som du gjør. Våre handelssignaler er ment å sprenge forexrelaterte inntekter eksponentielt Kjære venn, Du trenger ikke å være en erfaren handelsmann til å tjene tusenvis av dollar i måneden på Forex-markedet. Alt du trenger å ha er en kilde til god informasjon som hjelper deg med å plassere penger på riktig valuta. Dette er hva vi gir Våre anbefalinger er gått ned fra profesjonelle full time Forex-forhandlere med mange års erfaring med å handle valutaer, sjansene for at disse menneskene går galt, er ganske lave. Hvorfor er det nødvendig Utvikling av eget lønnsomt, stabilt, levedyktig handelssystem kan ta flere år. Normalt står denne prosessen for noen farer. Pluss legg til det faktum at du skal gjøre noen store feil på veien, noe som betyr at du vil miste mye penger. Ofte ødelegger disse feilene kontoen, og skader insentiverne til nybegynnere så mye, at han gir opp arbeidet sitt med Forex og ikke prøver videre. Dette skjer dessverre med 90 av handelsmenn. Våre signaler hjelper deg med å unngå denne store feilen. På ingen måte foreslår vi at du bør tenke på dette som det ultimate systemet, men hvis du er på utkikk etter et system som gir deg konstante resultater selv i form av små fortjenester, så er vårt rette system. Hvis du har hatt tap i fortiden, kan systemet hjelpe deg med å dekke dem, og senere slå større fortjeneste. Hvis du søker etter et handelssystem - vårt prosjekt er for deg Forex-markedet åpner ubegrensede muligheter, gir deg mulighet til å øke kapitalen uendelig, for å få uavhengighet og frihet. Man bør forstå at markedet liker diversifisering. Hold deg aldri til et handelssystem og handelspar. Det er viktig å dele risikoene. Kombiner det med vårt handelssystem, og du bør ha et solidt system. Hvis du allerede har et handelssystem, kan våre signaler hjelpe deg med å øke resultatene dine med så mye som 50. Så hvorfor vente Start nå eller bli stående i støv for alltid Signaler sendes via e-post, ICQ og SMS. Bli med oss ​​- du vil ikke angre på det. Automatically executed trade services Nå kan handelsoppføringer plasseres direkte på MT4-plattformen der våre bransjer går inn. Så, ikke mer bekymre deg om ubesvarte handler, eller feil oppføringer, eller å bli ved skrivebordet venter på signalene. Vår EA-kopimaskin vil tillate deg å kopiere handler fra vår live MT4-handelskonto automatisk til din handelskonto. - Individuell handel på grunnlag av profesjonelle løsninger, uavhengig av din erfaring. - Full støtte til hver handel: fra posisjonåpning, installasjonskifte av ordrer, til fortjenestefesting. - Du vil motta signaler via ICQ, SMS og E-post effektivt og i tide. - En mulighet til å overvinne det mentalt vanskelige øyeblikket i beslutningsprosessen. - Du trenger ikke å fortsette å se PC-skjermen som overvåker markedet. - Beskyttelse mot samvittighetsløse, ikke-troverdige ledere, da du overfører innskuddet selv. Motta våre kvalitetssignaler Gratis Slik får du gratis tilbud 1) Åpne en konto. 2) Fond din konto med 100 for å kvalifisere for gratis signaler. 3) Send oss ​​din konto ID og Signals abonnementet ville bli aktivert innen 24 timer. 4) Begynn å handle som en PRO. GRATIS FOREX TRADING SIGNALS Handelssignaler utnytter alle til en viss grad. Enten det er de ledende globale byråer analytiske data, eller signaler om indikatorer eller diskusjoner på fora, etc. Vi tilbyr deg signalene til et bevist system som allerede får fortjeneste for oss og våre abonnenter. Etter å ha brukt et handelsregister for en stund , La jeg merke til noe bemerkelsesverdig. For en bestemt reverseringsstrategi handler jeg, rundt 75 av mine handler var salgsordre. Uvitende, jeg syntes å ha en bearish markedsforspenning. Har du noen gang opplevd noe lignende Du kan tro at dette høres veldig ut som det som kalles 8220permabear8221, en investor som kontinuerlig opptrer i forventningen om at aksjene vil falle. Imidlertid tror jeg ikke dette er det samme. I motsetning til disse investorene har jeg ikke en sterk overordnet bullish eller bearish følelse til noe marked. Jeg vil kjøpe like enkelt som jeg vil selge. Jeg har imidlertid en hardere tid 8220seeing8221 visse bullish reveral oppsett. Jeg fant dette litt uvanlig, så jeg så på det. Jeg fant det lettere å oppdage bearish setups på diagrammene mine. Jeg vil ofte se over bullish oppsett som er eksakte speilbilder av deres bearish motparter, men unnlater å enten se dem eller don8217t finne dem overbevisende nok til å handle. Etter at jeg begynte å overvåke dette nærmere i mine ukentlige anmeldelser og oversikter, bestemte jeg meg for å gjøre noe med det. Hei forhandlere, I8217m tilbake med en forhåndsvisning av hva I8217m ser på for den kommende uken. De siste par ukene har vært bra for reverseringshandlere. Massevis av reverseringer materialiserte, ofte med svært klassiske avrundingstopper og bunner og rene retester til veldefinerte nivåer. I tillegg har WhaM-strategien også produsert et par flotte oppsett, hvorav I8217ll fremhever i vår siste ukes gjennomgang. Let8217s ser på det generelle markedet forrige uke. Den amerikanske dollaren endte ganske mye der den startet. Det gjorde det, men ikke uten en stor sving opp og ned. Etter bedre enn forventede PPI-tall og en tale fra Fed-stol Yellen, rangerte dollaren sterkt. Imidlertid fant den en (dobbel) topp neste dag og solgte ganske, bare for å gjenvinne noen av tapene på fredag. Gull viser oss det motsatte bildet, med markedet i utgangspunktet i en risikofri modus hvor gull tok et dykk. Disse tapene ble raskt gjenopprettet, og gull lukket uken for en liten gevinst. Endelig sender olje oss blandede signaler. Denne uken viste oss skuffende råoljeinventarisasjoner, men igjen ser de oljeproduserende landene ut til å holde slutt på produksjonsskåret ganske bra, så prisen hopper rundt. Det8217s fredag. TGIF Du har allerede en drink i hånden og klar for litt helgaktiviteter. men du har fortsatt en handel åpen. Skal du lukke handler før markedet slår seg ned i helgen, eller ikke? Flere handelsfolk vil gi deg mange forskjellige svar. It8217 er et interessant emne, og når du vil vite hva du skal gjøre, er det noen grunner til å gjøre. Jeg bestemte meg for å se på det. Lukk handler eller ikke Let8217s ser på to forskjellige scenarier. Scenario 1 viser et handelsoppsett der handelen ble holdt åpen over helgen. Scenario 2 viser et handelsoppsett der handelen ble stengt før helgen. En annen helg, en annen ukentlig forex outlook Det var en ukentlig utsikt forrige uke siden jeg led meg dårlig kald, så jeg tok et lite skritt tilbake. Den siste uken, jeg følte meg bedre skjønt, og i tillegg til den ukentlige utsikten, vil jeg gjerne dele noen av oppsettene I8217ve tatt også. Det var en relativt rolig uke med ikke mange økonomiske konsekvenser, men mange interessante oppsett likevel. Let8217s ser på det generelle markedet forrige uke. Den amerikanske dollaren fikk ganske mye og endte uken med bare en liten retracement. Gullet opprinnelig klatret opp litt, men markedet fant motstand, gjorde en dobbel topp og solgte i den andre delen av uken, bare for å delvis rally opp igjen på fredag. Olje endte ganske mye der den startet, men ikke uten en stor sving. Etter en innledende salg, gjorde bedre enn forventede OPEC-tall oljeprisen igjen, og det endte uken sterk. Denne artikkelen er en del av en serie. Her er de andre delene: Velkommen til den tredje delen av MetaTrader4 Expert Advisor-kurset Hvis du har gjort det, må du ta en titt på de to første delene. I denne delen vil jeg diskutere stopp. We8217ve sett hvordan du lager en ordre med en enkel pipbasert stopp i forrige artikkel. Det jeg vil se på denne gangen, er hvordan du implementerer dynamiske, bakre stopp. We8217 arbeider fortsatt med vår Forex Wall-E ekspertrådgiver, så let8217s fortsetter der vi sluttet. I dag vil jeg dele en forex tradingstrategi med deg, kalt WhaM. Denne handelsstrategien er så enkel å bruke, selv foreldrene dine vil kunne handle med det. Jeg regner med at hunden din kunne handle med dette. Virkelig, it8217s super grei. Denne handelsstrategien er ikke opprettet av meg. Jeg leste om det for lenge siden fra Will at wmd4x. som opprinnelig kom opp med disse mønstrene og fant en måte å handle på. Dette er min tolkning av systemet og hvordan jeg for øyeblikket handler det. It8217 er en av strategiene I8217m aktivt handler og it8217s langt den ene med minst bevegelige variablene. Ingen indikatorer. Ingen kompliserte regler. Jeg bruker ikke selv lysestikkdiagrammer for denne strategien Og viktigst: det virker bare utrolig bra. Hvis dette høres ut som en salgsstrek, er det bare fordi jeg alltid blir begeistret for å fortelle folk om det Don8217t bekymre meg, jeg selger ikke noe. Alt du trenger å vite for å vedta denne strategien er her, i denne artikkelen. Ved å dele denne strategien gratis, håper I8217m at noen mennesker vil dra nytte av det. Jeg vil også vise at handelssystemer don8217t må være komplisert og handel konsekvent og lønnsomt er absolutt mulig, gitt riktige regler. Hvis etter at du har lest, føler du at denne artikkelen var nyttig for deg, setter jeg pris på det hvis du deler det slik at flere kan lære om denne forex tradingstrategien: Hei handelsfolk Hvordan var din handelsuke i8217m ganske tidlig med min ukentlige valutautsikt i helgen . En av tingene jeg begynte å gjøre en vane med (takket være denne boken), er å stå opp tidlig. It8217s utrolig hva du kan få gjort hvis du står opp et par timer tidligere, føles det som om jeg nesten har en ekstra halv dag tilgjengelig for meg. Den siste uken var relativt stille. Men det ga oss fortsatt gode forhold for et par handelsoppsett jeg beskrev i forrige uke8217s utsikter (se siste ukes handelsrevisjonsavdeling nedenfor). Dollaren begynte i begynnelsen lavere, men gjenvunnet noen av sine tap i den andre delen av uken, og endte ganske mye der den startet. Som forutsatt i vår forrige utsikt, så gull et salg til under 1200 nivåer. Endelig tok oljen opp litt høyere, men holdt seg stort sett innenfor rekkevidde it8217s er i. It8217s helg, så I8217m tilbake med min ukentlige forhåndsvisning av de mest interessante oppsettene. Sist uke var litt av en dud for meg, med flere oppsett heller ikke materialiserende (AUDUSD, Gull) eller være ganske vanskelig å handle (I8217m ser på deg, Theresa May og EURGBP). På den ene siden gjør disse situasjonene det klart hvor verdifullt det er å vente på bekreftelse før de kommer inn i et oppsett. På den annen side viser det at det å være en handelsmann aldri er lett i forrige uke endte med et tap for meg, noe som skjer. Dette er helt greit og motiverer meg bare til å fortsette å lære og forbedre De store nyhetene i forrige uke skjedde fredag, med innvielsen av president Trump. Fordi Trump også ga en innvielsestale, holdt jeg på sidelinjen for det meste av fredag. Talen var ganske moderat og USD syntes å være relativt upåvirket. Men let8217s ser hvordan markedet åpner på mandag. Et bilde lagt ut av Smart Forex Learning 8211 Felix (smartforexlearning) den 20. januar 2017 klokka 6:09 PST Dollaren så en første økning i første del i forrige uke, men ga da noen av gevinsten tilbake i andre del. Det ser ut til at gull er på et vendepunkt (som jeg snakket om i forrige uke8217s markedsutsikt), men endte uken bare litt høyere opp. Det viser fortsatt tegn på en ventende reversering, men det er for tidlig å fortelle, og I8217d liker å se prisbevegelsen lavere før man tar tiltak. Oljen endte opp høyere i forrige uke, men prisen ser ut til å være for tiden på jakt etter en klar trend. Innleggsnavigasjon

No comments:

Post a Comment