Thursday 9 November 2017

Zulutrade Automatisert Forex Handelssystemer Tracker Jon


Trader-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex Scalping Systems - Forex Automatisert japansk Lysestake Karting Teknikker: En moderne guide til de gamle investeringsteknikker i Fjernøsten. Japansk lysestake diagram analyse, såkalt fordi linjene ligner lysestaker, har blitt raffinert av generasjoner av bruk i Fjernøsten. Japanese Candlestick Charting Techniques, gir en grundig forklaring på lysestake planlegging og analyse, formidling til leseren, i lettforståelig språk, forfatterne år med praktisk erfaring i denne stadig mer populære og dynamiske tilnærming til markedsanalyse. Den inneholder hundrevis av eksempler som spenner over aksje-, futures-, rentepris - og valutamarkedene og viser hvordan lysestikkdiagrammer kan brukes i nesten alle markeder. Det har blitt grundig oppdatert for å inkludere: Nye teknikker og strategier Forfatterens konsept for konvergensen (når en serie signaler konvergerer i en sone, og dermed øker sjansene for et markedssving fra dette området) Denne nye utgaven utvider bøkerfokus og alle nye oppdaterte diagrammer og informasjon om flere nye områder som dagshandel og hvordan lysestake kartlegging kan brukes til å forbedre avkastningen og bidra til å redusere markedsrisiko. Den inneholder alt fra det grunnleggende, for eksempel konstruksjon av lysestaker og læring av mønstre, til avanserte emner, for eksempel regler for flere tekniske teknikker. Enten du er ny til lysestake kart eller en erfaren pro-belønning vil være umiddelbar og langvarig. Last ned lenke mottak Umiddelbart etter paymentTrader-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex Scalping Systems - Forex Automatisert Daghandler Bibelen: Or. Mine hemmeligheter med Day Trading In Stocks Dette er den tapt og glemte håndboken som rewrote reglene for hvordan du kan tjene penger på dagen. Det blir endelig tatt tilbake. Hvis du ikke har hørt om navnet Richard Wyckoff. Magasinet Technical Analysis of Stocks amp Commodities i oktober 2002-utgaven kalt ham en av de fem titanene av teknisk analyse. Han var allment kjent i alle investeringskretsene som en av de største investorene hele tiden. Han var en av de opprinnelige guruer som også var en daghandler og gjorde sin formuehandel på aksjemarkedet. Et par år tilbake avslørte en sjelden bokhandler sitt opprinnelige manuskript for denne boken der Richard skrev ned sine private tanker om hvordan han gjorde en drapedagshandel. Det hadde aldri vært profesjonelt redigert og publisert til da. Jeg var endelig i stand til å sikre utskriftsrettigheter og tilby det til ARB Trading lesere. Hvis du ikke har det i biblioteket ditt, må du få og bruke denne boken. Innholdsfortegnelsen inneholder: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Komme i gang i båndlese Kapittel 3: Lister og grupper analysert Kapittel 4: Handelsregler Kapittel 5: Mengder og deres betydning Kapittel 6: Markedsteknikk Kapittel 7: Matte markeder og Deres muligheter Kapittel 8: Bruken av diagrammer som veiledninger og indikatorer Kapittel 9: Daglig handel vs langsiktig handel Kapittel 10: Ulike eksempler og forslag Kapittel 11: Hindringer som skal overvinnes potensielle gevinster Kapittel 12: Lukkende handler (like viktig som å åpne handler) Kapittel 13: To dagers handel - Et eksempel på min metode Kapittel 14: Prinsippene brukt til langsiktig handel Den mest fantastiske tingen om denne boken er at den ble opprinnelig publisert i 1919, og at hemmelighetene han avslørte, fortsatt er sanne i dag. Ikke En i tusen av handelsmennene der ute, vet hva du vil vite etter at du har lest dette 116-siders mesterverk. Hvis du er seriøs om å tjene penger som handler aksjer. Du må ha denne boken. Hei, takk for ebook. Siden jeg har lest boken, har den hjulpet min handel sterkt. Det har holdt meg fra å handle mot trenden mange mange ganger. Jeg har hatt nesten ingen tap. B. R. Denne eBok er opprettet i PDF-format og komprimert til en zip-fil. Dette betyr at e-boken kan vises i andor som er skrevet ut av de fleste operativsystemer på enten PC eller MAC. Du får mottatt Day Traders Bible: Or. Mine hemmeligheter for Day Trading In Stocksquot av Richard D. Wyckoff i PDF-format. Hvis du ønsker å lære en enkel måte å handle på daglig basis av noen som faktisk var der og gjorde det, så kan dette være den mest lønnsomme boken du vil lese i år. Vi er stolte av vår tilbakemelding. Hvis du har noen spørsmål eller forespørsel, ikke nøl med å kontakte oss 1) Tilbakemeldinger som viser kjøperne tilfredshet. 2) Våre bindende garantier 3) Bevis på inntekt (Paypal) 4) VÅRE verifiserte Paypal-status - Verified 5) Våre 24 timers kundeservice 6) Vanlige spørsmål (besvart). Hva venter du på Vårt bindende garanti Hvis du ikke er fornøyd med ditt kjøp av en eller annen grunn, vil vi forsikre deg om at du er fullstendig dekket, er vår 30 dagers pengene tilbake garanti. I tilfelle du ikke har vært fornøyd, vil du bli refundert. Vi er bundet av denne garantien. Du må bruke disse metodene i henhold til instruksjonene våre i minst 30 dager, og et bevis på det må være tilgjengelig før vi kan refundere din første betaling. Vi er imidlertid sikre på at du vil være fornøyd med innholdet i alle våre metoder. Velg PayPal for opptil 200 kjøperbeskyttelse Vi aksepterer PayPal Veldig lav pris - Betal kun 8.25StrategicTradingSystems (Jon Levine) Gjennomgå Nettsted Dette systemet virker Jeg ønsket å forlate min anmeldelse av John039s veiledning og hans scalping trading system som jeg er veldig glad jeg valgte Han som min mentor. Jeg er ny på Forex og har lært å handle siden april 2016. Dette er det andre og siste handelssystemet jeg har prøvd. Det andre systemet var komplisert og i 4 måneder hadde jeg ikke fått noen steder. Jeg har vært student av John039s i litt over 4 måneder nå. Jeg gjør sitt scalping trading system. Det jeg liker er at han har 4 forskjellige systemer, slik at du kan velge den som passer til din personlighet eller handelsstil. Jeg liker scalping systemet siden risikoen er minimal og handler er raske 30 min-2 timers handler. Det er ingen åpne forretninger i løpet av dagen, og du kan jobbe mellom 2-4 timer om dagen og få en god fortjeneste. Dette passer til mine behov som jeg er på utkikk etter en ny karriere, jeg kan jobbe deltid, slik at jeg kan dedikere min tid til å være mor og kone. Hans handelssystem er ikke automatisk og med mindre du er bare en naturlig. du vil ikke lykkes over natten. Det tok meg omtrent en måned å begynne å forstå konseptene og begynne å plassere handler. Nå 4 måneder i Jeg handler med 75 seierskifte, og hver måned ser jeg forbedring. Også handler jeg mister. Jeg kan se hvor jeg gjorde feilen og kan lære av den. Systemet inneholder også et svært nyttig Excel-ark der du kan spore dine handler og forhold. Jeg er ikke der jeg trenger å være enda for sikker, men jeg kommer dit. Du må jobbe hardt, men dette systemet og John vil gi verktøyene som trengs for å lykkes. Hva tiltrukket meg til dette systemet var de store anmeldelser og lav pris. Nå kan jeg fortelle deg at John virkelig brydde sig om sine studenter. Han svarer på alle spørsmålene og går ut av sin måte å sende deg forslag som han kan tenke på for å hjelpe deg med eventuelle blokkeringer du måtte møte. Dette handelssystemet og Johns mentorskap skal forandre livet mitt. Jeg tenkte på å vente på å være en vellykket handelsmann før du forlot min anmeldelse, men ærlighet, jeg følte behovet for å legge igjen en anmeldelse nå. Jeg vil oppdatere denne anmeldelsen om noen måneder også. Hvis du vil ha et billig og enkelt system å lære. det var det. Hvis du vil ha en lærer som er dedikert til sine studenter, vil du oppdage at i John Excellent, forfriskende og ekte jeg skrev en fortelling her for Jon for en tid siden, om noen av hans kurs som jeg har tatt over årene. Mine kommentarer var positive da, og er enda mer positive nå har jeg nettopp ferdig med sitt 4-ukers personlige mentorprogram, og føler at jeg virkelig har funnet min egen handelsmakt. Jeg valgte å fokusere på Scalping-metoden som det gjorde meg mest mulig for å kunne handle selv med begrenset tid per dag (fantastiske resultater i 2 timer eller mindre per dag), har ingen bekymringer over natten og får vanligvis flest pips Ut av alle sine publiserte metoder studerte jeg sine andre skriftlige metoder, inkludert Scalping, men han hadde virkelig noen gode overraskelser i butikken for meg med sin personlige veiledning. For en, deler han tips og innsikt som definitivt ikke er publisert i sin eBok-bok for personlig veiledning studenter (ikke misforstå boken av seg selv er kjempebra og fullstendig hes bare raffinert noen ting siden den ble publisert, og deler dem i dette mer personlig program) utelukkende. Så godt som den nye informasjonen er (ny innsikt og teknikker tillater meg å få enda flere pips og gi mindre pips tilbake til markedet). for meg var det ikke det beste jeg likte å handle, uansett, men jeg var virkelig glad for å slå resultatene mine daglig, og se hva Jon måtte si om dem som kunne hjelpe meg med. Og hjelpe meg med at jeg nå konsekvent lagde mellom 50-100 pips per handelsdag, med en og annen 150 dager (ja, alt i det lille 2 timers vinduet som jeg handler etter hans regler). Jeg bestemte meg for å handle Jons måte uten noen andre indikatorer eller metoder for de 30 dagene jeg studerer med ham. Etter det fortalte jeg meg selv, jeg forstår hva jeg vil legge tilbake til diagrammene mine. Ha 3 verktøy som jeg aldri ønsket å være uten, har nå blitt hylle. Ikke sett ut til beite for godt, nødvendigvis, men det ser sikkert ut på den måten: Jeg leste markedsprishandling nå ved hjelp av enkle OHLC-barer og glidende gjennomsnitt, og fant at de andre verktøyene ikke bare var overflødige, men faktisk (gisp) irrelevante det samme informasjon jeg pleide å trenge fra dem er nå lett sett av meg i vanlig visning på diagrammene, takket være opplæring med Jon. Mine diagrammer har aldri vært enklere, men min forståelse av markedet har aldri vært større. Høres det ut som at jeg skriver en reklame for Jon her, sikkert. Og hvorfor ikke Når du finner informasjon som du vet er ekte og fordelaktig, liker du ikke å dele den med andre. Å ganske mye rope den nyheten fra hustakene Vel, det er type nyheter jeg fant her i Jons arbeid (Ive har også aldri sett Jon feilaktig å fortelle noe eller bruke noen form for hype i annonseringen hans, det er ikke hans stil, pluss at han bare ikke må resultatene snakke ganske tydelig for seg selv). Jon har mange forskjellige metoder som fungerer bra over forskjellige tidsrammer, slik at du kan finne ut din egen foretrukne metode og handelsstil med de skriftlige materialene. Gjør en forpliktelse til deg selv for å bli så dyktig som du kan på egenhånd, og så gå inn i hans personlige veiledningsprogram for å finjustere ting og være i stand til å ta handelen din til hvilken høyde du vil ha. Og igjen, for å være klar, vil Jons metoder ta tid og forpliktelse fra din side, det er absolutt ikke magisk eller noen spesiell hemmelig programvare som lover å gjøre alt for deg med en ferdighet som du vil eie og fortsette å skjerpe for alltid. Takk, Jon, planen har sikkert fungert bra for meg.

No comments:

Post a Comment